''Sesungguhnya seorang lelaki itu berharta bila dia zuhud di dunia, dan sesungguhnya seorang itu adalah fakir bila dia gemar pada dunia.''-SUFFIAN AS THAURI-

Monday 29 August 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN

Assalamualaikum semua..
rasenye dh lme aku xpost kt blog ni..huhuhuhu..
sempena bulan syawal ni aq nk wt PENGUMUMAN skit kt korng..
heeeee..klu nk dgr..dgar dgan kusyuk tau..hahaaaa..
klu blh sediakn tisu kt sebelah..HAHA..


hermmmm22...
testing2..testing2..


Assalamualaikum..
Saya MOHAMAD RIDZUAN BIN MUSA ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN. Jika ada salah dan silap yang saya lakukan, terlepas cakap atau terpukul n tercubit, saya menyusun 10 jari untuk memohon kemaafan dari anda semua. Maafkan saya yea. Saya hanyalah manusia biasa yang melakukan kesilapan..



hrmmm gambar hari raya nti aku letak la eyh..mmg happening gler raya tahun ni berbanding tahun lepas..heeeee.. 
nti aku post lagi yee..klu internet kt rumah aku dh ok ye..HUHUHU..
ok bubye assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment