''Sesungguhnya seorang lelaki itu berharta bila dia zuhud di dunia, dan sesungguhnya seorang itu adalah fakir bila dia gemar pada dunia.''-SUFFIAN AS THAURI-

Saturday 6 August 2011

KASIHAN kamu..heeeeee

salam..


arini entry nk citer pasal tarikh 06/08/2011..
ade ape ngan tarikh ni eyh????
HAHA..aku nk citer ape yg dh berlaku spanjang hari 2...


heeee..6HB adalah ari pertama aq brkerja dlam bulan ramadan..
mcm2 berlaku dowh ari 2..weeee...
start je msuk kje..mmg dh mnjadi kewajipan aku kne bersih kn depatment aku..
yg meletihkan bkan tmpat aku je kne brsihkn..
tmpat orang laen pn aku kne settle kn..MANAGER KEJAM!!!..huhuhu
tp xpe la aku xkisah pn..hehehe


smpai je kul 10 kdai dh mula bkak..so relax lg la..cz customer xdekn..HAHA
yg aku ksian sangat2 kt kwn aku ni..die perempuan..
why aku ksian plk???..



pelikpelikpelik..heeee



rupa2nya die xsahur arini..mmg mendapat la kau jp lagi ngan aku..
ari 2 die xpuasa dgn sbb die xbgun sahur..mmg aku ceramah die 24jam..HAHA
heee lpas je kul 12..mmg azab ktorng smpai..mklumlah lunch treat dh mai na..
so rmai nk mati orang..huhuhu..

yg kwn aku ni dri td asyk nk air2..aku pn usik2 la die..
aku ckp kt die.....
"azura air blackcurrent sedap hingga menjilat ibu jari kaki."HAHAHA
smpai die hilang fokus..die ckp ngan aku die nk bukak jgk..
aku xbg n larang setegas2nya..ceyh mcm aku ni laki die plk..heeee


die ckp energy die tinggal 10% je lgi..
then tbe2 je manager aku join skli mngusik die..ksian die arini..
jahatkn ktorng..weheeeeee..

aku ckp kt die klu ko bukak jgk ko akn dpt 3 bnda..
then die nk tau sgt lah..aku pn bgtau kt die..


1 : kau akan rugi serugi2nya...
2 : kau kne ganti blik pose 2..klu ko xgnti ko msti ganti 2x gnda..hahaaaaa..
3 : berdosa klu ko gnti dgn sbb yg xmunasabah..


then die ckp die ad sbb yg munasabah..sbbnya die xbgun sahur..
actually die dh bgun tp die tdo blik..soooo salah spe???..
lu pikir sndiri la..
finally die dgr jgk ckp aku..wahhhh terharu gitu..
die jnji esk die nk bgun sahur..hehehe..

bab petang skt..aku kne extand blik lewat..OMG!!!..
kne la extand jgk..huhuhu..capek baget dehhhh............


mmg aku kehausan tahap gaban..blik rmah je trus mandi..HAHAAA
mak kte dh xblh mndi lg cz dh kul 6stengah..aku degil aku mandi jgk..
klu xmndi mesti aku tdo..heee..




detik malam plk..ni yg plik excited ni..HAHA..
nk tau knp?????...
tungguuuuuuu...eyh sje je brgurau2..hahaha..
ingtkan malam ni terawih mcm biase je..
lpas 8 rakaat solat terawih selalunya ade tazkirah dlu..bru wt solat witir..




yg pling xku sangka adalah penceramahnya ialah USTAZ ZULKARNAIN HAMZAH..
kenal x spe????..
alah yg pengacara IMAM MUDA ASTRO OASIS 2..

msti korg knalkn..heeeee..
mmg best lah die bg tazkirah..mcm2 bnda aku dpt blajar..
alhamdulillah..suara die mmg mengancam lah!!



nk ambik gmbr segan plk aku..heeee..tp xbwk encik hazel pn..
mmg kebiasaan die lepak2 kt rmah..HAHA..
akak aku cme dpt record suare die je..
jdi lah dripada xdpt lgsung..heeeeee..




hrrrmmm tarikh 2 mmg best la wt aku..hihihi..
nk cter lgi dh ngantok plk..
sory ye entry kli ni xde pics...huhuhuhuhuhu..
ok lah kte post ke entry laen plk la..


bubye u all..
assalamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment