''Sesungguhnya seorang lelaki itu berharta bila dia zuhud di dunia, dan sesungguhnya seorang itu adalah fakir bila dia gemar pada dunia.''-SUFFIAN AS THAURI-

Monday 15 August 2011

sekali lagi!!!..

Assalamualaikum..
ari ni mood aku mmg krang baek..mskdnye bkan aku tengah marah..
tp disebaliknye..sedih + kecewa..
xdapat aku nk gmbrkn mcm mne perasaan 2..hrmmmm..


knp yee setiap kali orng yg aku sayang..akhirnya wt aku kecewa????..
WHY???..


knp msti aku jgk yg harus jadi mangsa keadaan???.. 
Ya Allah knp msti aku lg yg harus mndapat penderitaan ni..
atau Engkau ade tujuan yg sebaliknya ats penderitaan hidup aku..


aku redha dengan ujian mu Ya Allah..aku bersyukur dgn nikmat yg Engkau berikan..
setiap pertemuan mesti ade perpisahan..
aku perlukan masa untuk melupakan segala benda yg pnah buat aku gmbira dulu..
smoga orng yg aku sayang itu bahagia dngan kehidupan die..
mungkin ni takdir aku dengan dia..hrmmmmm..


sorry kawan entry kali ni mmg krnag menarik skt klu korg bace..
actually cterye pnjang..trlalu peribadi klu aku nk kongsi kt sni..
hnya kupasannye sje yg dpt aku smpaikn..
itu saje entry kali ni..assalamualaikum..

selamat tinggal
PELANGI

No comments:

Post a Comment