''Sesungguhnya seorang lelaki itu berharta bila dia zuhud di dunia, dan sesungguhnya seorang itu adalah fakir bila dia gemar pada dunia.''-SUFFIAN AS THAURI-

Monday 8 August 2011

cina ke???...konpius!!!!

salam..


weyh aku nk story skit psal identiti aku..heeee
knp plk tbe2 aku nk cter psal identiti aku eyh..
buang tabiat ke encik ridzuan???..HAHA..
lyan je la..msti korng xcye lah..waahahaha


td mse time tgah syok2 kje..manager aku pggil..
manager : ridzuan sini sekejap..
dlam hati aku.."aduhh mati la aku knp tbe2 die pggil aku ni"..
agk cuak jgk la time 2..huhuhu..
cz die sruh msuk dlm blik manager siap ttup pintu plk 2..


eyhhh manager aku 2 LELAKI ok..heeee
rupa2nye die mntk tlong aku g tkar duit kt bank..
ishhhh wt suspen je lahh..heeee


then ble mse dlm prjalanan nk blik 2 aku disapa salesman..
ADUHHHH!!! ni lah yg pling aku xske jmpa ngan org mcm ni..
tp die trik aku jgk..so aku lyan je la jap..
klu nk sruh aku bli brang ko..mmg silap besar la..


yg pling buat aku xtahan smpai nk trputus urat perut aku..
ade ke die ckp mke aku mcm cina?????..
HAHAHAHAHAHAHAHAHA..


adik mke u haa mcm cina la..u ade mix ke????..


pehhhhhhhhhpehhhhhhhhhh!!!!!!!!
ape kes la die ckp mcm 2..mmg lawak btol la die 2..
heeheheheheee...


petang je ble aku blik rmah..aku try tnye kt mak aku..heeee


"mak muka orng ni ade iras2 cina ke????."


then mak aku tersenyum2 je..aku pn trik la kening..HAHAHA..
mmg dh rmai customer aku ckp muka aku mcm cina..



ape2 pun aku xkisah la..aku bersyukur ngan nikmat yg Allah dh ksi kt aku..
Alhamdulillah terima kasih Ya Allah krana beri wajah yg sempurna..


the end..smpai 2 je entry kali ni..heeeeeee
bubye22
salam..   



No comments:

Post a Comment