''Sesungguhnya seorang lelaki itu berharta bila dia zuhud di dunia, dan sesungguhnya seorang itu adalah fakir bila dia gemar pada dunia.''-SUFFIAN AS THAURI-

Tuesday 6 December 2011

wordless wednesday

assalamualaikum.


hoiihoiii bertemu kita lagi. hahaha post yang pertama diriku pada bulan disember ni. weheeee so bulan ni adalah yang paling aku nanti2kan sejak dari dulu lagi. wahhhh!! ape yang kau excited sangat ni huh?!! mestilah aku excited sangat owhhh!. sebab bulan ni aku akan cuci balik otak aku yang dah tumbuh cendawan ni huh. huhuhu hampir setahun aku tak buka buku. hahahaha teruk en.



so sebelum aku nak bergerak ke sana, macam2 lah aku kena uruskan. pening kepala nak siapkan benda yang aku sendiri taktau bila nak siap. hahaha eyh!! kau ade lagi seminggu tau! boleh lagi relax an. hahaha orang laen semua dah siap dah.


huuuhuhu actually, medical check up pun aku belum buat lagi. hahahahaha still dalam hati ni berkata. "relaxlah ade 12 hari lagi". hahahaha. then esok baru nak pegi check up. okay esok aku ceter kat korang eyh camner aku pegi wat benda 2. hahahahaha



okaylah idea dah takde. heeee entri yang laen pulak yee. ASSALAMUALAIKUM.

No comments:

Post a Comment