''Sesungguhnya seorang lelaki itu berharta bila dia zuhud di dunia, dan sesungguhnya seorang itu adalah fakir bila dia gemar pada dunia.''-SUFFIAN AS THAURI-

Saturday 10 December 2011

apa nak jadi??..

Assalamualaikum.




hmmmm lagi berapa hari je aku berada dirumah kesayangan aku ni. huhuhu lepas ni aku harus berhijrah ke negeri orang dalam masa tempoh yang boleh kurang agak lama jugak la. hahahaha macam nak pegi luar negara je dengar! heeee so yang menjadi masalahnyer aku belum prepare ape2 pun sebelum nak pegi sana. just siapkan dokumen2 je. weheeee aku ade tanya kat ayah aku. then die cakap 'relaxlah lambat lagi pun'. ish3 aku ni dah la jenis tak suka buat keje last2 minute ni. huhuhuhu.



tapi biar je lah dulu. aku ade seminggu lagi kowt. so sekarang ni wat tak tahu je. hahaha teruk kau!!! weheee hmmm macam mane lah kehidupan aku kat sane nanti. memang ni yang aku nak, hidup berdikari tanpa keluarga. selalunya aku ni asyik bergantung kat family aku je. huhuhu naik pening dorang asyik nak fikirkan masalah aku. huhuhu cian kan?! hmmm aku dah janji nak belajar sungguh2. dah taknak maen2 lagi macam kat sekolah dulu. buang yang keruh, ambil yang jernih. hihihihi



jadikan mase lepas hanyalah untuk mendewasakan kita. heeee belajar dari kesilapan. tiada manusia yang sempurna dalam dunia ni. hmmmm korang doakan kesejahteraan aku dekat sane yea nanti. sedihsedihsedih ni!!! waaaaaaaa!!!!!!!



okaylah kita pergi ke entri yang seterusnya eyh. hahaha coming soon!!! weheeee ASSALAMUALAIKUM.

No comments:

Post a Comment