''Sesungguhnya seorang lelaki itu berharta bila dia zuhud di dunia, dan sesungguhnya seorang itu adalah fakir bila dia gemar pada dunia.''-SUFFIAN AS THAURI-

Friday 22 July 2011

suka suki kami...

salam..

weeheeee..arini aku happy sangat2...
hahahaha..nak tau knp??..





KNP eyh??..ape dh trjadi kepada encik ridzuan ni huh??..
ceyhhh..sbbnye arini aku dpt jmpa ngan kembar aku yg xseiras ni lahh...






kwn aku ni minggu ni die cuti midsem..so aku ajak la die kluar jln2...
jlan2 g mane eyh?????..
alah xjauh pn..stakat GIANT brdekatan ngan rmah kami je..
tp die bwk kwn die sorng lgi..
xpe laaa..lg pn aku knal kwn die 2..hehehehe...




nk tgk pics KAMI smasa berada di sana????..
tp xbnyk pn..cz bateri hp aku dh TOOOOOTTT..
hahahahaha..check it out lah joommmmmm...



 pdahal kt rmah mkan pkai tangan je...heeeee..


pics ni yg pling HOT skli brsama AZMAN AZERAN..heeee


mamat poyo!!!..my bestiee IRSYAD ZULKIFLE




actually ade lg gmbr..tp kt kamera kwn aku..heeee...
3 hari aku cuti..mmg aku tak kan lpaskn peluang nk jmpe pelawak2 ni semua..







tp yg sedihnye kwn aku lg sorng xdpt join..
cz die skrng ni kt UTHM johor..ksian die xdpt follow..







tp xpelah..nti die blik aku ajk plk die g UPTOWN..
bessstttt dowh dpt jlan2 tgk barang2..hahaha...






tp yg xbestnye aku ni lambat lg nk smbg belajar...
WAAAAAAHUHUHUHUHU!!!!...



it's ok lah..aku xksah pn blajar cepat ke lambat..
klu ade rezeki ade lahhh..weeheeeee...

that's all guyss..next entry eyh..
hehehehe..


bubye222

No comments:

Post a Comment