''Sesungguhnya seorang lelaki itu berharta bila dia zuhud di dunia, dan sesungguhnya seorang itu adalah fakir bila dia gemar pada dunia.''-SUFFIAN AS THAURI-

Saturday 30 July 2011

gilak pnye manager..weheeee...

salam..


entry kali ni aku nk cte psal manager aku kt KFC..
arini aku ngan die ditugaskan melakukan kje yg sgat GILA!!!!..
why ktorng jgk????..





nk tau x ape tugasnye???..heeeee
jwpannye ialah ktorng trpkse ambk ayam  4 crek dkt stor lain..
klu dekat xpelah jgk..ni jau nk mati..HAHAHA...





korng msti nk tau kn 4 crek tu ape??...
mksdnye adlh 4 busket..dlm busket 2 ade 9 paket..
stiap paket ade 18 ketul ayam..
korg agk2 brpe ketul ktorng nk bwk dri stor USJ ke IOI MALL??..
kira la..stiap sorng bwk 2 crek???..
mmg kje glerr yg pnah aku wt slme 18thun aku hidup..
HAHAHAHA..




then ble smpai je sne ayam spicy plk abis..huhuhu..
dh la budak COOK xmsuk..mcm t*****t btol la korng..
skli lg aku ngan manager aku yg kne coverkn..
pnat nk mati owhhh..tp best gler la aku ngan manager aku 2..
hahahaha..shari ktorng brkrja sma2..hahaha..
die beat aku dowh..
tp aku laratlah..diekn ALL STAR..mne blh aku beat die..
hehehehe..




tp yg xbestnye esk die last kt stor IOI..
die nk kne transfer kt tmpat laen..mmg xaci lah..
dh elok2 je ktorng nk slase ngan manager aku 2..
xpsal2 die kne transfer..
bkan sorng aje kne transfer..tp 2orng..
peh peh peh!!!!..dh la dorng 2 sporting gler otak pn sme ngan aku..
slalu tlong aku klu aku ade msalah..
huhuhuhuhu..





nk wt cmner kn..trpkse lah ktorng kt sni dpt manager baru..
harap dorng pn sporting gk..
anyway kpada SIR FAHRIN N SIR SHARUL..
SELAMAT BERTUGAS DI TEMPAT BARU YEE..





ni gmbr diorng yg comel2..hahahaha

sir fahrin yg sempoi..

sir shahrul yg pling baik pnah aku jmpa..heeee :)




hrmmm ni je lah yg aku blh cter arini..
malam2 ni otak blurrr lah..HAHAHA...
ok next entry yeahh..
bubye SELAMAT MALAM SEMUA..

salam..<3

No comments:

Post a Comment