''Sesungguhnya seorang lelaki itu berharta bila dia zuhud di dunia, dan sesungguhnya seorang itu adalah fakir bila dia gemar pada dunia.''-SUFFIAN AS THAURI-

Sunday 24 July 2011

no idea !!!

salam..



hrmm ari ni xde story la..
aku pn xtau nk story psal ape..huhuhuhu...
member aku smua dh blik..tggal aku keseorangan sja..







SOOOO kne la mlulakn hidup sperti biase..
hidup sebagai pekerja yg dlm hati brkata
''BOSANNYER HIDUP NI''







hrmmm left 125 days lgi..
fuhhh jangka mase yg lme..janggut aku blh tumbuh 4 KALI LAGI TAU!!!!!
nk wat cmner..bkan aku sorng je yg kne..
rmai lg  kowt..trmasuklah kwn aku jgk..wuhuhuhu..








YA ALLAH kuatkan lah semangat aku..
mak aku cakap pejam celik dh 3 blan..
ye ke ni mak????..
or sje je nk menyenangkan hati yg tgh panas ni..huhuhuhu







cepatlah blan sebelas!!!!!!!....
heeeeeeeeee..setiap mase aku sntiase tgk kalendar..

oklah c u next entry..
bubye222

No comments:

Post a Comment