''Sesungguhnya seorang lelaki itu berharta bila dia zuhud di dunia, dan sesungguhnya seorang itu adalah fakir bila dia gemar pada dunia.''-SUFFIAN AS THAURI-

Friday 16 March 2012

berat badan naik???

Assalamualaikum sahabat2 blogger semua. dah lame kiter tak bersua. heeee nak buat macam mane kan, aku tak cukup masa nak update Incik Gula ni. so agak berhabuk sikit. huhuhu



hmmm sejak dua menjak ni selara makan aku makin lame makin bertambah2. jadi kalau selera makan pun bertambah automatically duit aku pun bertambah keluarnye. huhuhu dah macam air yang mengalir dengan laju.
hmmmm kalau tak silap aku 3 hari yang lepas poli aku ade buat kempen derma darah. so aku yang memang seumur hidup tak pernah nak sumbangkan darah aku ni kat orang ramai cuba memberanikan diri. padahal aku paling fobia dengan 'JARUM'. siap caps lock lagi. heeeee tak salah kalau aku beranikan diri.



MISI 1000 PENDERMA.


walaupun target tak mencukupi. kami warga PPUO dapat kumpulkan seramai 757 orang perderma dalam masa satu hari termasuk aku. heeee harap2 darah yang disumbangkan dapat disalurkan kepada orang yang memerlukan. :)



first time derma darah ni. TAKOT!!!


tengah kepeningan. huhuhu (selepas derma).


hmmmm ramai yang cakap selepas kite derma darah, selera makan kite aku naik. actually mula2 tak percaya. sekali betol2 naik. huhuhu katakan tidak kepada OBESITI. heeee so aku kena pandai manage kan permakanan aku ni. huhuh kalau tak badget bulan ni meleset jauh.


weheeeee semoga kite berjumpa lagi. bubye.
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment