''Sesungguhnya seorang lelaki itu berharta bila dia zuhud di dunia, dan sesungguhnya seorang itu adalah fakir bila dia gemar pada dunia.''-SUFFIAN AS THAURI-

Monday 30 January 2012

sedihnyer aku.... huuuuuhuhu

Assalamualaikum

haiiii semua. rasenyer dah berbulan2 aku tak post dekat MR incik Gula ni. sedih betol incik gula ni hari2 die tunggu aku, 'bila la kau nak kasi aku makan'. soryyyy aku agak buzy sikit. bila dah jadi student ni macam2 nak kena buat. 

* test
* exam
* koko
* assignment macam gunung.
* group discussion lagi.
* merayau satu pekan IPOH. hahahaha


hari2 benda yang berlainan2 yang harus aku buat. huhuhuhu tapi aku kira beruntung jugak la. time aku ade masalah. mesti Gula2 hati aku bagi semangat. heee so daripada lemah terus jadi bersemangat sikit. hmmm okay la, nanti kita jumpa lagi eyh. encik assignment dah berderet2 beratur nak tunggu giliran. huuuu



yang pakai spek kat sebelah aku 2 kembar aku yang lame terpisah. huhuhuhuhahahaha




bubye semua. Assalamualaikum. <3

No comments:

Post a Comment